همه چیز درباره آینه محدب ترافیکی

اهمیت استفاده از آینه محدب ترافیکی

در جاده های پر پیچ و خم، رمپ های پارکینگ های عمومی و یا شخصی باید از آینه محدب استفاده کرد، تا رانندگان بتوانند همه زوایای پنهان را مشاهده کنند.

طبق آمار رسمی بیشتر تصادفات در پیچ هایی اتفاق می افتد.که رانندگان دید کافی ندارند. بنابراین اهمیت خرید آینه محدب ترافیکی بیشتر شده است.که در ادامه این متن به بررسی دقیق ویژگی های آینه محدب می پردازیم.

آینه محدب ترافیکی و انواع آن ها

برای خرید آینه محدب ترافیکی مناسب باید شناخت کافی از انواع آینه های ترافیکی را داشت.

آینه های محدب ترافیکی بسته به قیمت و جنسی که دارند، به انواع گوناگونی تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی هایی دارند که روی کیفیت و کاربرد آن ها تاثیر می‌گذارد.

اگر بخواهیم آینه ها را بر اساس کاربردشان تقسیم بندی کنیم. آینه ها شامل: آینه سرپیچ جاده، آینه محدب پارکینگ، آینه محدب ترافیکی.پلی کربنات، آینه محدب ترافیکی شیشه ای و می باشند.

کاربرد آینه محدب ترافیکی

به طور معمول از آینه های محدب ترافیکی در پارکینگ ها و جاده ها استفاده می شود.تا دید رانندگان در پیچ ها و یا رمپ ها کامل شده و از تصادفاتی که عامل آن، دید محدود راننده ها بوده جلوگیری شود.

یکی دیگر از کاربرد های آینه محدب ترافیکی، استفاده از آن ها در مکان هایی مانند انبارها، تعمیرگاه های اتومبیل و ترمینال های حمل بار است.

ویژگی های فنی آینه محدب ترافیکی

آینه های محدب ترافیکی بسته به سفارش مشتری و نوع کاربرد آن ها دارای فاصله های کانونی 50mm و 100mm و 150mm هستند.

جنس عدسی که در آینه مورد استفاده قرار می گیرد از شیشه اپتیکی کراوون است.

آینه محدب دارای قاب پلاستیکی و پایه ای با ارتفاع حدودا 150 سانتی متر است.

مشخصات جنس قطعات مورد استفاده

قطعاتی که در آینه های محدب ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد.شامل: آینه، پشتی آینه، سایه بان یا ابرویی، حلقه محافظ و براکت می شود. جنس و متریالی که برای ساخت هر کدام از قطعه ها مورد استفاده قرار می گیرد.باید با نوع آینه و کاربرد آن مطابقت داشته باشد.که در این قسمت به بررسی جنس قطعات آینه های محدب ترافیکی استَنلِس استیل می پردازیم.

جنس این آینه محدب از sus304 می باشد که استیل ضد زنگ آن دارای کیفیت بالایی می باشد.

پشتی آینه از جنس استیل sus304/GI می باشد که با خاصیت ضد زنگ بودن تاثیر زیادی روی بالا رفتن کیفیت دارد.

سایه بان با ابرویی باید از جنس پلی کربنات مقاوم باشد تا در برابر UV آسیب نبیند.

حلقه محافظ آینه محدب ترافیکی نیز بهتر است از PVC  مقاوم در برابر  UV  و همچنین نشکن باشد.تا احتمال آسیب به خود آینه را به حداقل برساند.

آخرین مورد در آینه های محدب ترافیکی براکت ها هستند که از فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته می شوند تا بتوانند بسیار مقاوم و با دوام باشند.

آینه محدب ترافیکی برای افزایش دید رانندگان در پارکینگ ها و انواع معابر و جاده ها استفاده می شود که دارای ابعاد مختلفی می باشد. برای خرید آینه محدب ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا که عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی می باشد مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد