اهمیت استفاده از بشکه ترافیکی در معابر

تاریخچه بشکه ترافیکی­

تا اواخر سال 1980، در ایالات متحده جهت هشدار به رانندگان برای فعالیت‌های ساخت و ساز کنار جادهای از گالن‌های فلزی استفاده میکردند. رنگ گالن‌هانارنجی بوده و داخل آنهاراازشن،ماسهویا آب پر میکردند تا گالن‌هاسنگین شوند و هنگام برخورد وسیله نقلیه صدمات و خسارات جبران ناپذیری به خودرو و سرنشینان وارد نشود. با گذر زمان گالن‌های فلزی جای خود را به بشکه‌های پلاستیکی نارنجی رنگ دادند و تا سال 1990 بشکه‌ فلزی بطور کامل از سطح بزرگراه‌ها و جاده‌های ایالات متحده جمع‌آوری شدند. امروزه استفاده از بشکه ‌ایمنی پلاستیکی در تمام کشورهای دنیا به شکل‌های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد و نسبت به خیلی از موانع و راهبند های ترافیکی نظیر مخروط ترافیکی نیرومندتر و مستحکم‌تر است. درایران نیز بشکه ها به رنگ زرد تولید میشود و برای دید بهتر رانندگان از نوارهای شبرنگ در آن استفاده میشود. بشکه زرد ترافیکی بطور معمول در ساخت و ساز و عملیات‌های عمرانی جادهای کاربرد دارد.

ضرورت استفاده از بشکه ترافیکی

تا بحال برایتان پیش آمده با عبور از خیابان‌ها و جاده‌ها، بلوکه‌ها و بشکه‌های زرد قرار داده شده در حاشیه مسیر نظرتان را بخود جلب کرده باشد. بشکه زرد ترافیکی یکی از انواع تجهیزات ترافیکی است که در گروه جداکننده‌ها نظیر استوانه ایمنی، مخروط ایمنی و قراردارد. ازاین محصول برای جداسازی و افزایش ایمنی محیط‌‌هایی مثل خیابان‌ها، بزرگراه‌ها، جاده‌ها، کارخانه‌هاومورد استفاده قرار میگیرد. از این محصول در راه‌ها برای کنترل ترافیک استفاده میشود و همچنین برای هشدار دادن به رانندگان از فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز جاده‌ها بکار میرود. میتوان گفت بشکه ایمنی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات در ایمن کردن جاده ‌است و علاوه بر این از بشکه ‌ترافیکی پلاستیکی میتوان بعنوان علایم هشدار و راهنمایی جهت مشخص کردن مسیرهای انحرافی و یا تمام شدن جاده‌ها نیز استفاده کرد. از دیگر موارد استفاده می‌توان به قرار دادن این بشکه‌های ایمنی قبل از گاردریل اشاره کرد تا در صورت اشتباه راننده به هر دلیلی پیش از برخورد با گاردریل، با بشکه‌های ترافیکی برخورد کرده و از شدت صدمات وارده کاسته شود.

خرید بشکه ترافیکی

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید. فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا فعال در زمینه فروش تجهیزات ترافیکی، انواع بشکه ترافیکی را با بهترین کیفیت، در سایزهای مختلف و تولید شده از مرغوبترین مواد اولیه به مشتریان محترم ارائه میدهد. قیمت بشکه ترافیکی طبق تعرفه و خرید بشکه ترافیکی به صورت آنلاین و دیگر تجهیزات ترافیکی نظیر استوانه ترافیکی، نیوجرسی ترافیکی، کله قندی ترافیکی و به آسانی از ایمن ترافیک کالا صورت میگیرد و شما با ثبت سفارش میتوانید بصورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.


کاربرد کله قندی ترافیکی در معابر

کله قندی ترافیکی چه کاربردهایی دارد؟

استفاده از مخروط ترافیکی پلاستیکی بدلیل قیمت مناسب، روز به روز در حال افزایش است؛ زیرا نمیتوان تمام جاده هاوخیابانهاراباعلایم الکترونیکی که هزینه بالایی دارند تجهیز نمود. از اینرو ایمن ترافیک انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی پلاستیکی نظیر کله قندی پلاستیکی را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به مشتریان خود عرضه می­دارد. کله قندی پلاستیکی قابل استفاده در پارکینگ های طبقاتی عمومی و خصوصی، جهت مشخص کردن مسیر برای رانندگان است. اما کاربرد کله قندی ایمنی ترافیکی فقط محدود به پارکینگ­ ها نیست و از این تجهیز ترافیکی می­توان در خیابانها و بزرگراهها،علامتگذاری محدوده فعالیت کارگران، جداسازی راه هاو علامتگذاری مسیرها، نظارت بر ترافیک، هشدار به رانندگان، مقابل درب ساختمانها،نمایشگاه های خودرو، پایانه های مسافربری، فروشگاه های زنجیرهای و استفاده کرد.

مخروط ایمنی در واقع برای نشان دادن محدوده ممنوع تردد بصورت کوتاه مدت در جاده ها وبزرگراهها بکارمیرود و ایمنی منطقه را افزایش میدهد. این تجهیز ایمنی و ترافیکی وظیفه هشدار و آگاه سازی رانندگان از محدودیتهای جادهای را عهده دار است و رانندگان را جهت تردد در مسیرهای ایمن، راهنمایی و جهتدهی میکند. از طرفی بدلیل بی توجهی بعضی از رانندگان به تابلوهای پارک ممنوع، استفاده از مخروط ترافیکی بسیار کارآمد است. هم­چنین در مکانهایی برای جلوگیری از پارک خودروهای مزاحم، استفاده از کله قندی اجتناب­ناپذیر است. این مانع پلاستیکی ترافیکی قابل انعطاف، با اشغال کمترین فضای ممکن قابلیت استفاده در محیط­های باز و بسته را دارد و در تمام موقعیت­های آب­وهوایی بصورت پایدار باقی میماند.

کله قندی ترافیکی که با نامهایی چون مخروط ترافیکی و یا مخروط پلاستیکی ترافیکی نیز شناخته میشود دارای انواع مختلفی است. مخروطهای ترافیکی تجهیزاتی همه کاره میباشند که با انواع مختلفی از وسایل ایمنی جاده هانظیر موانع و بلوکه های جادهای، زنجیرهای پلاستیکی، شبرنگ های ایمنی و پرچم قابلیت سازگاری دارند. این نوع تجهیزات پلاستیکی ترافیکی با ارتفاع حدود 30 تا بیش از 100 سانتیمتر تولید می­شود و در رنگهای مختلف استفاده میگردد که البته رنگهای نارنجی، زرد، آبی و قرمز بیشتر رایج است. مخروط­های ایمنی عرضه شده در ایمن ترافیک دارای دو نوع با شبرنگ و بدون شبرنگ هستند و ساخته شده از رنگهایی که قابلیت دیده شدن از فاصله دور را دارند. نوار شبرنگی جهت کنترل ترافیک و دید بیشتر روی مخروط ترافیکی نصب شده و در بعضی از مدل­هادرراسمخروطحلقههایی با قطر 3 سانتیمتر تعبیه شده که از داخل حلقه می­توان انواع زنجیر، طناب و رابط هارا عبورداد تاکله قندی ها به هم وصل شده و حالتی دیوارگونه بگیرند و همچنین بدلیل ساختاری که دارند میتوان آنهارابصورتعمودی داخل هم قرار داد و به راحتی حمل و جابجا کرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کله قندی ترافیکی است. این محصول از بهترین مواد اولیه ساخته شده و با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد.

عوامل موثر بر قیمت استوانه ترافیکی

تولید استوانه ترافیکی

در استوانه ترافیکی به علت نوع مورد استفاده قرار گرفتن آن و محیط متغیری که این وسیله در آن قرار می گیرد باید مواد اولیه ای استفاده شوند که در هر نوع آب و هوایی قابلیت ماندگاری داشته باشند و در برخوردهای احتمالی نیز زود از بین نروند. استوانه ترافیکییکی از تجهیزات ترافیکی پر کاربرد است. این امر به دلیل آن است که این استوانه ها طریقهی نصب بسیار آسانی داشته و به راحتی جابجا می شوند و دلیل دیگر آن که استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه است، زیرا در عین حال که کاربردی هستند هزینهی زیادی نمی طلبند و قیمت استوانه ایمنی بسیارپایین است. تولید و فروش اینترنتی انواع استوانه ترافیکی در سایت ایمن ترافیک کالا برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

جنس استوانه ترافیکی

این استوانه ها معمولاً از پلاستیک و یا لاستیک ساخته می شوند. اما استفاده از پی وی سی برای تولید استوانه ترافیکی بهتر و استانداردتر است. بهتر است در هنگام خرید استوانه ترافیکی این موارد را در نظر داشته باشید. برای این منظور در تولید استوانه ترافیکی از مواد پلیمری خاص به نام پلی اورتان استفاده می شود که دارای خواصی چون انعطاف بالا و نرم بودن می باشد. این نوع پلیمرها در آب و هوا های مختلف و تابش نور خورشید حداقل ۵ سال به خوبی دوام می آورند. در ساخت استوانه ترافیکی سعی می شود تا آن ها را به صورت پلاستیکی و با ساختاری نرم بسازند تا در صورت برخوردها و ضربات وارده از بین نروند و بتوانند مدت بیشتری کارایی داشته باشند.

این وسیله در هنگام برخورد با خودروها آسیبی به بدنه آن ها وارد نمی کند. در ساخت این وسایل ایمنی علاوه بر استفاده از پلیمرهاییاد شده.از موادی چون آنتییووی، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک نیز استفاده می شود. این مواد اولیه می توانند به استوانه ها نرمی لازم را بدهند.تا در برخوردها سریع شکسته نشوند. آنتییووی ها نیز برای ایجاد مقاومت در برابر نور خورشید.و انواع و آب و هوا ها به استوانه اضافه می شود. اگر قصد خرید انواع تجهیزات ترافیکی شهری را دارید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ( خرید آنلاین ) اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا سعی دارد با بهترین مواد اولیه محصولاتی باکیفیت و با استانداردهای جهانی تولید نماید. فروش بی واسطه محصولات در فروشگاه اینترنتی انجام می شود.

معرفی لباس کار خلبانی

لباس کار خلبانی

شرایط کاری حاکم بر برخی از مشاغل ایجاب می کند که کارکنان مشغول به آن حرفه، از لباس کار یکسره استفاده کنند. یکی از انواع مختلف لباس ایمنی یکسره، لباس کار خلبانی می باشد. این نوع لباس با پوشش دادن کامل فرد، او را از بسیاری از آسیب ها و همچنین آلودگی ها حفظ می نماید. لباس کار خلبانی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. اغلب از پارچه پنبه و کتان کج راه سبز رنگ جهت دوخت این نوع لباس استفاده می شود. مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا، مواد شیمیایی، پارگی و.. دارد و مناسب برای مشاغلی چون جوشکاری، تراشکاری، باغبانی و کارگاه ها می باشد.

قیمت لباس کار خلبانی بر اساس معیار هایی چون جنس مواد اولیه مورد استفاده در آن، سایز و کیفیت و کارایی آن تعیین می گردد. الیاف طبیعی، مصنوعی و گاها صنعتی و شیمیایی، مواد مورد استفاده در تولید لباس یکسره خلبانی هستند. طبیعتا هر چه درصد الیاف طبیعی به کار رفته بیشتر باشد، میزان کیفیت و همچنین قیمت لباس نیز بالاتر خواهد بود. این لباس در سایزبندی مختلف تولید می شود و در قسمت کمر دارای تسمه های پارچه ای جهت کیپ کردن آن وجود دارد. از دیگر خصوصیات ظاهری لباس کار خلبانی بسته شدن آن به وسیله زیپ و دارا بودن جیب های متعدد بر روی لباس می باشد. از دیگر امکاناتی که در تولید لباس کار خلبانی در نظر گرفته می شود امکان چاپ لوگو بر روی آن است که بر قیمت نهایی و تمام شده آن بی تاثیر نخواهد بود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی است. لباس کار یکسره خلبانی با کیفیت از جمله محصولاتی است که به مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید لباس کار مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از این سایت خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

اهمیت کلاه ایمنی و انواع کلاه کار

بهترین کلاه کار دنیا

با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی حین کار، امروزه استفاده از انواع کلاه کار بیشتر از قبل مورد توجه کارفرمایان و صاحبین مشاغل است.

1.        کلاه ایمنی صنعتی Evolution Deluxe 6161 280-EV6161-10

خرید کلاه ایمنی صنعتی و استفاده از آن برای شاغلین در کارخانه های صنعتی، پتروشیمی، خودروسازی و ... الزامی است. یکی از بزرگترین برندهای تولید کنده کلاه صنعتی Evolution است. این برند با ارائه مدل Deluxe 6161 280-EV6161-10 توانست خود را در بین بهترین های سال 2020 قرار دهد. این کلاه ایمنی لبه دار از پلی اتیلن ساخته شده است. دارای منافذی است که جریان هوا را در داخل کلاه به جریان می اندازد. از محصولات مشابه ایرانی این محصول می توان به کلاه ایمنی صنعتیhatter man IT-404، کلاه ایمنی صنعتی-بدون عینکIT-426، کلاه ایمنی صنعتیhatter man IT-404  و ... اشاره نماییم. این محصولات همگی از پلی اتیلن ساخته شده اند. یراق داخلی آنها مستحکم طراحی شده است و وجود منافذ در آنها گردش هوا را داخل کلاه آسان می نماید.

2.        کلاه ایمنی کوهنوردی و غارنوردی Petzl Sirocco

شرکت پتزل از پیشگامان تولید کلاه کوهنوردی و غار نوردی است. به صورت کلی کلاه ایمنی کوهنوردی بسیار سبک است و به واسطه بندهایی زیر گردن سفت می شود. این کلاه می تواند سر شما را در برابر سقوط سنگ ریزه ها حفظ نماید. ایمن ترافیک کالا نیز با ارائه انواع محصولات این شرکت  مانند کلاه ایمنی کوهنوردیPetzlElos، کلاه ایمنی غارنوردی پتزل، کلاه ایمنی معدن پتزل،  کلاه ایمنی کوهنوردی پتزل شرایط خرید کلاه ایمنی کوهنوردی با کیفیت را فراهم آورده است. کلاه کاسکت کوهنوردی نقاب دار و کلاه ایمنی سبک سنگ نوردی از تولیدات ایمن ترافیک کالا هستند. قیمت کلاه ایمنی کوهنوردی خارجی نسبت به تولیدات ایرانی بیشتر است. مهمترین ویژگی محصولات ایمن ترافیک کالا سبکی و مقاومت بالای آنها می باشد.

3.        شیلد محافظ کلاهی

شیلد محافظ یکی از بهترین انواع محافظ سر و صورت است. این محصولات به تازگی بیشتر مصرف را در بین کادر درمان دارد. برندهای بزرگی در زمینه تولید شیلد محافظتی فعالیت دارند که از بزرگترین آنها باید به j.thadhani and co اشاره کرد. این برند در زمینه تولید شیلد محافظ انواع کلاه ایمنی فعالیت می کند. شیلد محافظ کلاهی این برند قابلیت تغییر سایز داده و از بهترین انواع طلق ساخته شده است. ایمن ترافیک کالا نیز با تولید شیلد محافظ Shield safety face IT-320، شیلد های محافظ صورتIT-332، شیلد محافظ صورت Blue Eagle IT-322 و ... سعی نموده است محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب وارد بازار ایران نماید. این برند حتی فنر رابط شیلد و کلاه و طلق مناسب برای انواع کلاه ایمنی و کلاه های ساده را نیز عرضه نموده است. با خرید این تجهیزات می توانید هر نوع کلاهی را به یک کلاه ایمنی تبدیل نمایید. 

کلام آخر

همانطور که می دانید استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از مشاغل جزء مهمترین موارد حفاظت شخصی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کلاه ایمنی، در رنگ های مختلف می باشد. این مجموعه علاوه بر فروش اینترنتی محصولات خود، نمونه های با کیفیت خارجی را نیز گردآوری نموده است. در صورت تمایل به دریافت مشاوره می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از اطلاعات کاملا کارشناسان ما بهره مند شوید.